Thursday, September 18, 2008

Siti Dalina Binti Adnan

nama: siti dalina binti adnan
nama samaran: dalee, ena, alee
umur: 20 tahun
hobi: bersajak dan mencipta bait-bait kata puitis
kursus: pendidkan seni visual
sekolah akhir: sekolah menengah kebangsaan Yan

e-mail: da_alee@yahoo.com.my



LEPASKA AKU DARI RINDUMU

Ku rasa bagaikan kaca yang menghiris hati.
Sayang andai kau mengerti kitaran hidupku yang terlepas dari rindumu ini,
Kau akan mengerti kenapa tiba-tiba rinduku ini kian menghilang dan terlepas dari hidupmu..
Walau kau tak pernah jauh,walau kau tak pernah pergi dari hidupku..
Kau sentiasa menanti kehadiranku dalam hidupmu…
Aku pula sentiasa lari dari hidupmu…
Semakin aku lari,semakin bayangmu mendekati kitaran hidupku…
Bukan sayang dan rindumu yang ku pinta…tapi lepaskanlah aku wahai matahariku…Sinarlah engkau di dalam hidup insan yang memerlukan cahaya rindumu itu…


Nurkilan insan : dalina adnan



PERMATA HATI ADNAN

Berdirinya aku seorang insan yang kerdil di atas muka bumi tuhan,
Aku dilahirkan hasil dari perkongsian cinta antara kedua orang tuaku…
Akulah bukti cinta mereka yang agong…

Akulah dalina…
Siti Dalina binti adnan….


penyertaanku bersama rakan di International Languages Fiesta,yang sekaligs mengarap sebutir kenangan yang terindah di SITC UPSI

HASIL PEMBELAJARANKU DI UPSI





Sekian……dariku….insan yang bernana Siti Dalina Binti Adnan

No comments:

Post a Comment